Friday 22 July 2011

semoga bahagia

ok. sy dpt taw awk dah jd milik owg len. itupon dr kwn2 sy, kat muka buku 2 awk hide kan RELATIONSHIP. itz k.  aty sy??

TERKILAN? 
JELEZ?
SEDEY? 
KECIWA? 
MARAH?
--------------------------------------------

owh no! sy hny mampu SENYUM :)      XPERLU KATA APA2..
tapi dalam hati xda cpa yg tahu
itu hak dy an? aku xmmpu utk mengubah nya sama sekali. itu keptusan yg dy wat.. mybe dgn keputusan yg dy wat 2 dy akn temui KEBAHAGIAAN kan? hmm.. xpela atien, atien perlu teros kan eydop atien.. DONT LOOK BACK!! PAST IS PAST! xmungkin dy akn jd milik aku selamanya da... herm :(
-
-
-
-
-
-
-
 aku hanya mampu PASRAH, REDHA 
 terima apa yg da terjadi.. :(
 dgn aty yg terbukaa... 

----------------------------------------------- 


but.. ada sumtink yg aku xbpa na puaih aty, dlu dy kata (XKAN COUPLE CMPY PUAIH EYDOP)
ckp cm apa jaa.. haiiyyy.. xbole pkay pny ayt.. maybe 2 ja reason yg dy ada supaya xcoup dgn minah senget cm aku nie kan.. aku nie apa ada.. xcntek, xcomel, xcun, suma la x.. byk kuweng nya.. aku sdaq laa spa aku.. xpayah na sbaq kan dkat PUBLIC, na jtoh kan maruah aku.. TERIMA KASIH laa byk2.. sy menghargai kegigihan anda itu. SERONOK cgtt bila dgr kutukan anda. egt kan bole ZIPP la mulut 2.. haiyy, tgk-2 x.. sedey laa.. owg yg kta btol-2 TRUST tgk-2 ini yg dy bg kat aku.. perwwhh, mula-2 aku leh senyap la lg.. tp bila da dropkan AIRMUKA N MARUAH aku, itu da agk melebey laa kan..agk-2 la ckit, pkiaq la perasaan sy jgax.. sy pon manusia jgax awk, awk anggp sy cm BINATANG ja kan, da la tggl kan sy cm 2 ja, p cm 2 ja, then taw2 da coup dgn intan nadzirah ,sempat gak ea kowg msa f6 2, pdhl kjp ja awk mcok f6, cpt  cri pengganti, sy xalg awk na p,p laaa awk, asalkan awk BAHAGIA di samping owg tercyank, i'll try to forget all about u ! i'll try it ! ATIEN BOLE! ATIEN KUAT! chaiyokk-2!! 

ok. enough. sat g suma aku lontar kan..  habesss suma.
sy harap awk dpt kebahagiaan dgn c dia
 may ALLAH bless u
aminn.
salam.. 
moody is coming
=.=

No comments:

Post a Comment