Friday 3 February 2012

move on FEBRUARY 2012

kata hamka,

    ''cinta bukan mengajar kita lemah, tapi membangkitkan kekuatan. cinta bukan mengajar kita menghinakan diri , tetapi menghembuskan kegagahan. cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat''

    ketika di awal fasa berhubungan, semuanya membahagiakn. segalanya tampak indah. masa baru-2 bercinta, haruslah bersemangat hari-2. kalau sebelum ini sukar benar bangun awal pagi, masa cinta sedang hangat, lepas subuh sanggup tak tidur semula semata kerana mahu bertemu kekasih hati.

    namun begitu, sedang hidup kita juga ada kitaran hayatnya, apatah lagi cinta.

EVOLUSI HUBUNGAN JEJAKA-GADIS

macam aku,atien kau kena move on kan idop kau.. cmpy bila kau nak cm nie??? cmpy mati?? no laa... come on la baby.. get up.. open ur mind.. open ur eyes.. find ur own good way.... kau kena pastikan cita-cita kau tercapai satu ari nanti.. anggap nie suma dugaan utk kau teruskan eydop kau tanpa dia disisi kau, yg slalu bg kau semangat dulu.. setiap yg terjadi ada hikmah nya.. kau tiap2 ari igt kat dia.. tp dia?? sikit pon xegt kau aptah lagi pkiaq pasai kau.. jgn perah santan la atien..  now... its time to wake up my dear! mula eydop kau yg baru FEBRUARY 2012.. even kau xleh lupa dia sekaly pon kau kena kuat kan diri kau.. dia xkan hadir dlm eydop kau da atien.. dia da pergi dr eydop kau atien.. mmg suma owg ckp kat kau. lupakan dia. cari lain. kowg ckp senang laa.. yg terpaksa harungi hari demi hari adalah aku.. sapa pon xtaw apa yg aku rasa sekarang. mmg aku sgt menderita sekarang tanpa dia di sisiku. sbb cmpy bila2 aku xkan boleh lupakan dia. sbb dia CINTA PERTAMA aku untuk selamanya... sbb aku da sgt terbiasa dgn kehadiran dia dlm eydop aku. arghhhh!!! aku nak nges pon da xlarat.. whateva it is aku kna move on jgak. hermm ya allah.. bagilah hambamu ini kekuatan dan ketabahan ya allah.. kenapa la dia begitu kejam kat aku.. herm.. aku tgk kau bahagia skank.. aku boleh tersenyum tgk kau bahagia dgn org lain. tp aty aku xkan pnah tersenyum lagi.. cpa yg mampu bg aku ketawa?? senyum?? apy?? dia ja yg slalu bg aku apy selama ni. dia tulang blakang aku.. aku mmg xkuat..cmpy kan aku nak keja pon da xda semangat.. kenpa aku jd cm nie. aty aku btol2 da tertutup utk org lain.. herm bukaklah.. bukak... herm. btol la kata orang2

"Orang yang paling banyak buat kita ketawa dan senyum itulah  yang akan memusnahkan senyuman itu semula "

whateva it is aku ttp syg n cinta kan kau smpai bila2.. n aku mesti move on kan eydop aku. aku xleh eydop cm nie... KALAU KAU BOLEH.. INSYALLAH AKU BOLEH.. AMINNN....


No comments:

Post a Comment